Eilen koulussa taas samat ihmiset yrittivät ottaa minusta salaa kuvia. En ymmärrä mikä minussa on niin pielessä. No minulla on allergioita, atooppinen iho, joka aina välillä tekee ihostani todella kuivan ja ryhtini ei ole paras...Kärsin itsekin omista allergioistani, sillä minulla on anafylaktinen sokki maidolle ja kananmunalle. Inhoan allergioitani varsinkin, kun ikinä ei tiedä mitä ruuissa on vaikka kuinka jättäisi kaiken sopimattoman pois. Olen myös aika lyhyt. Minulla on myös astma, mutta sitä eivät varmaan tiedä kuin 1/9 meidän luokalta. Minulla on kaksi kaveria, joista toinen on ns. porukassa ja toinen, joka on samassa tilanteessa kuin minä. Kaikkialla missä pitäisi tutustua niin en uskalla mennä, koska ajattelen, että ei niitä vois vähempää kiinnostaa... Kärsin siitä, sillä en uskalla puhua ja olen ujo myönnän sen, mutta minun loputkin rohkeudestani ovat luokkalaiseni syöneet... Minusta myös tuntuu, että luokkalaiseni luulevat ettei minulla ole omia mielipiteitä, sillä olen todella usein kaverini kanssa samaa mieltä. Kuitenkin minun paras kaverini on muuttamassa kesällä pois... Sitten se on n. 700 kilometrin päässä... Jäisin vain "porukassa olevan" kanssa kahdestaan ja hän polttaa ja juo...Minun siis tarvitsisi n. vuosi kestää sitä pilkkausta ja halveksuntaa ja... Se on ihan sellaista perus haukkumista mitä kaikille, mutta se vain ärsyttää, kun tunnen olevani alempi arvoinen kuin he....Ja minä en hyväksy toisen kaverini polttamista ollenkaan! Inhoan tupakan hajua ja muutenkin....